woensdag 30 augustus 2017

Smoothie drinkbeker

Met een smoothie beker geniet je optimaal van jouw overheerlijke smoothie. Enkele smoothie bekers kun je vullen met jouw favoriete ingrediënten en direct op . Bij de meeste smoothie blenders werk je gelijk in de drinkbeker.

Na de bereiding hoef je dus niet dubbel af te wassen! Heb jij een beker om smoothies in mee te kunnen nemen? Ik ben op zoek maar zo'n beker zodat ik m'n . Bestron AFM4Blender Smoothie Maker + Bekers.

Verzamel ideeën over Smoothie Beker op Pinterest, 's werelds grootste verzameling ideeën. Meer over Smoothie, Groene Smoothies en Vitamix Recepten. Smoothies lijken me het makkelijkst, maar waar haal je een.


Zeer handige blender voor het bereiden van milkshakes, smoothies en groente- en vruchtensappen. Incl drinkbekers (2x 570ml en 1x 400ml). Ik gebruik hem dagelijks, voor smoothie, groentesoep enz.


De grote beker gebruik ik voor mijn smoothie in de ochtend en de kleine beker is handig voor een . Blokker heeft een ruime keuze aan lunchboxen en drinkbekers. Snel thuisbezorgd of af te halen in meer dan 6Blokker-winkels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.