woensdag 26 december 2018

Koelbox krat bier

Het transport is automatisch geregeld door de W4 die een heel bierkrat 5-literflessen aan kan. Tristar KB-72Thermo Elektrische Koelbox 30L 12V. Een koelbox waar je op kan zitten, op kan rijden.

Waar je ook naar toe gaat, je hebt altijd koud bier bij de hand! Daarom komt het merk met het koelkrat, een mini-koelkast met het uiterlijk van een bierkrat, waardoor het bier op de juiste temperatuur blijft en . Rouwkaarten, Biermerken, Blikken, Boekenleggers, Complete verzamelingen en Collecties, Diddl. Unieke rvs heineken koelbox voor een hele krat bier ! Een bijzonder beeld vlak voor de Tourpresentatie in Utrecht.


De vier grote favorieten Nairo Quintana, Alberto Contador, Vincenzo Nibali en . Dit is een koelkast voor een bierkrat en koelt een krat bier tot 3. Al het eten en fris is geregel bier is ingekocht, maar het feest begint al. Igloo Party Bar; dé koelbox die elk feest 'cooler' maakt. Luxueze Thermo-electrische koelbox met robuuste aluminium behuizing. Ik heb maar één zorg deze week en dat is: hoe houd ik mijn bier.


Houd je bier koel - Wonen voor Mannen - Pimp oude koelkast of koelbox. KOELBOX 12V-DC of 230V-AC thermoelectrisch koelbox.

Verder zijn de koelboxen in verschillende maten te huur, zo zijn er koelboxen speciaal voor een krat bier of een grotere koelbox voor complete maaltijden. Ik heb de koelbox getest met één kratje bier en één fles cola (5L) zoals je op het filmpje kan zien past dit er gemakkelijk in en kan er eigenlijk . Hoeveel mensen kunnen gemiddeld van krat bier genieten,. En zorg dat je echt genoeg bier koud hebt staan, dus gewoon koelboxen vol, . Dus volgende keer geen koelbox meer mee, maar gewoon acht van die dingen en een kratje.


Nu is de aanbieding bij jumbo 2e krat Heineken voor de helft, dat is altijd goed. Deze Heineken koelbox kunnen wij wel gebruiken een kratje bier voor Rolf . Dit scheelt in de koelbox wellicht weer een paar graden. Een krat bier past er niet in, de ruimte die overblijft valt me eigenlijk al wat tegen. Ik had al eerder een Hertog Jan koelbox en daar kon je dan een krat bier in zetten, heel goe maar een keer uitgeleend en kreeg kapot terug. De supermarkten van Jumbo krijgen de komende tijd weer voldoende kratjes Heineken-bier.


De brouwerij zegt toch genoeg te kunnen leveren. Hoeveel ijsblokjes heb ik nodig om grote kratten (stuks) bier te koelen? Om deze hoeveelheid bier te koelen heb je ongeveer - kg ijsblokjes nodig. Bij mij komt het bier uit het plafon das veel mooier. Dan moest ik elke keer heen en weer met een koelbox om koud bier te hebben, zegt de uitvinder.


Er kunnen drie kratten bier in, plus de koelkast zelf. Maar ondergetekende houdt ook erg van een koud biertje aan het. Een koelbox stelt weliswaar het verwarmingsproces uit, maar het is en blijft. Sterker nog, als-ie het van de grond krijgt, krijgt-ie van mij een krat bier :D.


Bier of frisdrank uit een goed gekoelde koelkast smaakt een stuk. De kou van de elementen zorgen voor de nodige koeling in de koelbox. Koop zo'n kratkoeler, weet niet van welk merk die ook al weer is maar er is iig een.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.