donderdag 29 juni 2017

Foutmelding whirlpool vaatwasser

Whirlpool ADG 95: Onze Whirlpool vaatwasser adg 95geeft storingscode FE bij deze melding staat dat de oorzaak kan zijn: -vuile fi. Mijn whirlpool adg95geeft de melding F2. Nou ben ik er ondertussen achter dat dit betekend dat het lekt naar de bodemplaat maar.

Alle Whirlpool vaatwasser onderdelen en Whirlpool vaatwasser onderdelen accessoires op voorraad. Advies en Tips - Wat betekent de foutcode op mijn . Ik heb Whirlpool gebeld en zij vertelden me dat de afvoer geblokkeerd is. Ik heb een probleem met mijn vaatwasser Whirlpool ADG 9340.

Hij geeft een Ffoutmelding, dus 4x knipperen en hij blijft piepen. Hallo, mijn vaatwasser geeft de ffoutcode. Na wat speurwerk op deze site ben ik te weten gekomen dat het de volgende oorzaken kan . Geeft uw Whirlpool vaatwasser de foutmelding F6?


Dit betekent dat er een probleem is met de watertoevoer. De vaatwassers van Whirlpool zijn zeer geavanceerde apparaten, maar het kan zo zijn dat een Whirlpool vaatwasser storing heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.