vrijdag 28 oktober 2016

Dolce gusto of tassimo

Ik twijfel of ik een Tassimo of Dolce Gusto apparaat zal aanschaffen. Nespresso, Dolce Gusto of Tassimo: Welk cupje past bij jou? In Nederland zijn er op dit moment drie te koop: Nespresso, Dolce Gusto en Tassimo.

Er zijn veel overeenkomsten tussen deze verschillende . Op dit moment is mijn oog gevallen op Dolce Gusto en de Tassimo. De Tassimo is van Bosch en is sinds kort in Nederland. Het Dolce Gusto systeem is ontstaan uit een samenwerking van NescafĂ© en Krups.

Met de introductie van de NESCAFÉ Dolce Gusto kan iedereen thuis zijn . Op zoek naar een review over de Bosch Tassimo? Al een tijdje staat er bij ons een Dolce Gusto in de keuken. Ik twijfel nu al een tijdje en wil echt de knoop doorhakken Zouden jullie ervaringen willen delen wat smaakt lekkerder koffie uit de dolce gusto . Wil je graag overal verkrijgbare capsules gebruiken zoals Tassimo en Dolce Gusto, die beide een grote verscheidenheid aan smaken aanbieden, of wil je net . Puur omdat ik nog geen ervaringen kon vinden over de tassimo.


Heeft iemand ervaring met de Bosch Tassimo machine? Heb zelf ook een Dolce Gusto en erg tevreden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.