donderdag 29 oktober 2015

Magnetron kapot

Ik ben ineens verrast doordat van de combimagnetron de magnetron functie het niet meer doet. Ik heb hier een magnetron die niet meer warm wordt. De onderdelen in een magnetron die het vaakst kapot gaan zijn de .

Is het glazen draaiplateau van uw magnetron kapot? Of komen de vonken misschien uit de micaplaat? Natuurlijk heeft u dan service onderdelen en accessoires . Wat is er kapot aan m'n magnetron Sharp R-8R51.

Het probleem is dat de magnetron-functie niet meer . Is mijn magnetron nu definitief overleden of kun je zelfs bij. Neem dan contact op met één van de ondernemers van Service Partner voor een snelle en vakkundige reparatie. Ik heb al jaren een combimagnetron van Siemens. Zowel de magnetron als de ovenstand gebruik ik dagelijks.


Nu begeeft net het magnetron gedeelte het. Er zal iets in het magnetrongedeelte defect zijn (veronderstellende dat je geen bedieningsfout maakt). Hoi allemaal, Onlangs heeft het ovengedeelte van mijn magnetron het.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.