vrijdag 28 augustus 2015

Temperatuur gasfornuis

Graag zou ik wat meer willen weten over hoeveel warmte een gasfornuis geeft. De temperatuur van de blauwe gasvlam is flink hoog, veel meer dan 2000 . In tegenstelling tot een elektrische kachel is een gasfornuis met een open vlam in gebruik en kan het moeilijk zijn om de juiste temperatuur te regelen.

In tegenstelling tot een elektrisch fornuis is een gasfornuis met een open vlam in gebruik en het kan moeilijk zijn om de temperatuur goed te . In de pan zat maar liter water, maar de temperatuur ging tot 1ÂșC per minuut omhoog. Opzich zou dit misschien net genoeg zijn, maar . Het regelen van de temperatuur bij dit systeem ideal: net zo precies als de keramische kookplaat en net zo .

Wat is zo anders en bijzonder aan het koken op een AGA fornuis? Hoe zijn de temperatuur-zones van de ovens en de kookplaten van een AGA Cooker? Wilt u zuinig koken, dan biedt de gaskookplaat of het gasfornuis met. Meer gas onder de pan brengt deze temperatuur niet omhoog, maar . Kan het kloppen, dat Nederlands aardgas een gaskooktoestel een hogere temperatuur geeft dan een gastoestel op Propaan.


Ik frituur al jaren met gewoon een pan op een gasfornuis en wist. Ik wist niet welke stand ik moest hebben voor de juiste temperatuur, als . Goedemorgen, ik wil graag weten hoe heet een gemiddelde pan wordt op een gasvlam van een gasfornuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.