vrijdag 27 februari 2015

Vintage theekopjes

Onderstaand een overzicht van de koffie en theekopjes die op dit moment te. Klassieke, vintage kop en schotel in crème porselein met bordeaux rood en . Koop of Verkoop theekopjes op Marktplaats.

California kop en schotel Royal Sphinx Maastricht vintage. Arcopal kopjes en schaal design jaren vintage retro kop. Vergelijk goedkope vintage kopjes uit de nieuwe collectie en bestel aanbiedingen voor de.


Buy Vintage theekopjes online now at DaWanda.

It's the place to find a huge selection of Vintage theekopjes, limited editions created by young designers. Je kan Online Groothandel vintage cups,vintage thee,cup thee,vintage thee ketel,. Zakka stijl cup Chu porselein Thee set kopjes Vintage Antieke theekopjes . Verzamel ideeën over Vintage Theekopjes op Pinterest, 's werelds grootste verzameling ideeën.


Meer over Theekopjes, Botten China en Royal Albert. Dit is een deel van mijn verzameling vintage theekopjes. Altijd als ik bij de kringloopwinkel of op een rommelmarkt een mooi kopje zie dan . Een leuke selectie aan vintage theekopjes.


Ik zoek naar de mooiste theekopjes met allen een eigen karakter.

Ze worden per stuk verkocht, maar meerdere . Leuke oude theekopjes, weer helemaal hip! Je kunt ze per set bestellen voor euro en per stuk voor 95. Indien je er een wilt, stuur mij dan even een mailtje . De setjes hebben een geribbelde vorm en zijn ecru (naturel) van kleur . Dankzij mijn vele bezoekjes aan kringloopwinkels en de jaarlijkse Oranjemarkt heb ik aardig wat vintage verzamelingen aangelegd. DIY: Kaarsje in vintage theekopje - Roomed. Afbeelding van stockfoto, beelden en stockfotografie.


Ik zie altijd die mooie vintage theekopjes staan bij de kringloopwinkel. Ik hou ervan, met bloemetjes en ouderwetse taferelen erop. Lieve romantische theekopjes met schoteltjes met een afbeelding van schattige kleine rozen en vergeet me nietjes. De kopjes staan op een elegant voetjes en .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.