donderdag 26 februari 2015

Potten betonlook

Met een dikke pastalaag muurvuller tover je al je potten, vazen en lampen om tot oude. Hoi, ik zou mijn trap willen verven in een betonlook. Interieur trend: Potten en vazen vergrijzen met muurvuller Action en deco verf.

Door een dikke pasta laag aan te brengen over de potten, vazen en kandelaars krijgt het een moderne . De pot hierboven op de foto was ooit roestkleurig en heeft nu een enigszins verweerde betonlook gekregen. Diy Pot met Kanten Relief, Thuis decoratie voor ieder budget!

Met muurvuller van De Action een pot vergrijzen. Diy Pot met Kanten Relief, Thuis decoratie voor. Potten met muurvuller bewerken is niet zo moeilijk, maar hoe geef je ze nu die betonlook?


De betonlook bloempotten binnen en buiten plantenbakken van Artiplant staan garant voor een natuurlijke en stoere uitstraling. Onder het genot van een heerlijk stuk pure chocola (hmmm) en een glas drinken, heb ik me maar weer even achter de computer genesteld. Linda van Stoer en robuust wonen vroeg me laatst namelijk of ik een pot voor haar . Je pot is echt goed gelukt, nog een fijn.


Ik dacht altijd jeetje wat een dure potten maar zo zie je maar dat het niet altijd. Vanaf het moment dat Monica van het Moonhuis enthousiast met ons deelde hoe je met tegellijm of muurvuller een pot prachtig kon bewerken, .

Plantenpotten in een grote hoeveelheid soorten en maten vind je op praxis. Bekijk alle plantenbakken van Praxis online en reserveer de plantenbak direct. Mooi voor enkele takken of kort bolletje met vetplant.


Wat is zoal verkrijgbaar: kalkverf, krijtverf, loogbeits, betonlook verf “bottled.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.