donderdag 28 november 2013

Blond beker met eigen naam

De mogelijkheid om een persoonlijk aardewerk item te laten maken. Met de hand schrijven we dit bij, waarna het een nacht in de oven . Je hebt gekozen om een product helemaal in opdracht te laten maken.

Vul dit stappenplan in en binnenkort heb jij een uniek . Maak hier de keuze voor van de mokken en bepaal zelf de kleuren en tekst om er een persoonlijke mok van te maken. Bij Greetz vind je ballonnen van Blond Amsterdam, maar natuurlijk ook de bekende mokken. Blond Amsterdam-oprichtsters Janneke en Femque mogen dan officieel.

Wij willen je daarom laten zien – met onze eigen Lucky Girls als . O, de tijd dat de Blondines van Blond Amsterdam nog in dat schattige scheve pandje. Mijn naam is Jorien, ik ben jaar, getrouwd met mister G en samen met onze 2. Responses to Mijn eigen BLOND Amsterdam mok. Het huwelijksservies van Blond Amsterdam, met mokken en een theepot, is super als.


Voor een ander bruidspaar, of stiekem voor je eigen huwelijk. Als je opzoek bent naar iets unieks van Blond Amsterdam dan is. Blon maar als mijn eigen poppetje en mijn naam erop staan is het .

Het vrolijke servies is gemaakt door twee vriendinnen uit Amsterdam. De gehele collectie van Blond vindt u bij CookCo . Kies items van Blond Amsterdam voor kleurrijk genieten op elk moment van de dag. Een fleurige mok of theedoek tovert een glimlach op ieders gezicht! Little Blond maken deel uit van het assortiment. Wil je echt iets unieks, dan is het ook mogelijk om je eigen Blond-item te ontwerpen.


Ik ben echt superblij met mijn eigen Blond Voorraadpot. En het leuke is dat ik er nu een heb met mijn eigen naam er op, vanwege de prijsvraag. Blond Amsterdam Warm Cold Winter Beker - 0. Keukenservies, Nieuw, Blond Amsterdam, Aardewerk, kopen en verkopen tegen een.


Sportieve bureaustoel met je eigen naam en eigen nummer. Vandaag laat ik je zien wat ik zoal heb staan aan Blond Amsterdam spullen. Omdat ik het serviesgoed pas wil gebruiken als ik een eigen huis heb, staat het meeste.


Lief dat jouw vriendinnen die voor je meenamen toen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.